Vitaliteitprogrammas voor postieve cultuurverandering - Company Vitality
Hoe onze vitaliteit programma's voor een positieve cultuurverandering zorgen
01 juni 2021 
1 min. leestijd

Hoe onze vitaliteit programma's voor een positieve cultuurverandering zorgen

Een goede bedrijfscultuur is belangrijk binnen een bedrijf. Door de werkomstandigheden te verbeteren en zo aan te passen dat een medewerker uitgerust, mentaal en fysiek gezond is draagt bij aan een positieve bedrijfscultuur. Bedrijven als Facebook en Google hebben om die reden hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden die de vitaliteit van de medewerkers stimuleren. Zo heb je bij Google bijvoorbeeld meditatie ruimtes en zelfs slaappods waar je tijdens werktijd even een dutje kan doen.

Ook in Nederland kiezen bedrijven steeds vaker vitaliteit als onderdeel van de strategie en bedrijfscultuur. Gezonde medewerkers presteren beter,  zijn gelukkiger en zullen thuis en op verjaardagen positiever over hun werk praten. Wij geloven dat vitalteit een grote bijdragen heeft op de bedrijfscultuur. Zo laten verschillende onderzoeken zien dat samen sporten zorgt voor een goede band en wordt er tijdens het sporten ook Dopamine en Serotonine aangemaakt, ook wel bekend als de gelukshormonen. 

Missie
Onze missie is om werkend Nederland te begeleiden naar een happy en fit worklife. De bedrijfscultuur en vitaliteit zijn hierin nauw met elkaar verbonden. Het verbeteren van de bedrijfscultuur is dan ook een van de speerpunten in onze vitaliteitsprogramma’s. 

Zo zorgen onze vitaliteitsprogramma’s voor meer werkgeluk, meer werkplezier, ritme, gezondheid, betere samenwerkingen en meer positiviteit. Hoe wij dit doen? Wij geloven in oprechte aandacht voor je bedrijf en voor de medewerkers. Bij het samenstellen van onze vitaliteitsprogramma’s vinden we relevantie van essentieel belang. Dit zorgt namelijk voor een hogere participatie en betrokkenheid. Voor ons is het daarom van groot belang om de huidige bedrijfscultuur, de gewenste bedrijfscultuur, de organisatie en de medewerkers te leren kennen. Op die manier kunnen we ons aanbod perfect aan laten sluiten op de wensen en behoeftes van zowel de medewerkers als de organisatie. Door middel van persoonlijke aandacht, vragenlijsten en feedback laten we onze diensten steeds beter aansluiten. Wij doen dan ook niet aan standaard format voor elke bedrijf.

Betrokkenheid onze sleutel tot succes
Om het perfecte aanbod te kunnen doen voor jouw organisatie moeten we de medewerkers en het bedrijf kennen. Dit is namelijk de manier om telkens de activiteiten te organiseren en communicatie uitingen aan te bieden die aansluiten bij je bedrijf en de medewerkers. Dit proces stopt bij ons niet na het maken van de sales, de gehele samenwerking zijn we nauw betrokken en bezig om de aansluiting te verbeteren. Om die reden zien wij jou niet als een klant maar als een partner die niet alleen helpt om de vitaliteit van de medewerkers te verbeteren, maar ook bijdraagt aan een positieve bedrijfscultuur.

Reactie plaatsen